آیا تزریق فیلر در دوران بارداری خطرناک است؟
نوشته شده توسط : یک دوست

 

تزریق های بزرگ کننده لب در طی بازدید از مطب ما کمتر از یک ساعت انجام می شود. به شکل ژل، پرکننده بافت نرم از طریق یک سوزن نازک وارد لب ها می شود. این فرآیند از چندین تزریق کوچک استفاده می کند، بنابراین فیلر پوستی به طور مساوی توزیع می شود.

ماساژ ناحیه تزریق شده نیز در مواقعی که توسط محقق معالج ضروری تشخیص داده شد انجام شد. هزینه خود شما بسته به ارائه دهنده و همچنین تعداد سرنگ برای درمان لب شما متفاوت است. طبق گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، متوسط هزینه تزریقی HA در سال 2020 684 دلار برای هر سرنگ بوده است. هیئت جراحی زیبایی آمریکا همچنین می گوید که هزینه فیلر تزریقی ممکن است بین 540 تا 1680 دلار باشد. اثرات تزریق HA ممکن است بلافاصله پس از درمان مشاهده شود.

شایع ترین عوارض جانبی گزارش شده قرمزی و تورم موقت در محل تزریق بلافاصله پس از درمان است. چنین عوارض جانبی معمولاً در عرض دو یا سه روز فروکش می کند. پرکننده های هیالورونیک اسید، موادی برای تقویت بافت نرم هستند که در چند سال گذشته محبوب شده اند. آنها با تعدادی از محصولات جدید موجود برای استفاده به انقلابی در صنعت بازار پرکننده کمک کرده اند. اگر مستعد ابتلا به تبخال هستید، روش های بزرگ کردن لب می توانند باعث تشدید تبخال شوند. پزشک ممکن است داروهایی را برای به حداقل رساندن خطر تبخال پس از درمان تجویز کند.

ژل هایی که برای تزریق ژل لب استفاده می شوند، عموما ژل های پیشرفته ای هستند که از اسید هیالورونیک ساخته شده اند که به طور طبیعی در توآن تان وجود دارند، اما با افزایش سن کاهش می یابند. اسید هیالورونیک جذب آب بسیار بالایی دارد و پس از تزریق ژل به شما کمک می کند تا حجم طبیعی لب ها را افزایش داده و از دست رفته را به دست آورید.

فیلر لب چگونه کار می کند؟

لب ها حجم خود را از دست می دهند و شروع به نازک شدن می کنند. یکی از بهترین راه های ممکن برای از بین بردن این عوارض تزریق ژل لب برای بازگرداندن جوانی و طراوت به لب هاست. بیماران می توانند از انواع پرکننده های اسید هیالورونیک انتخاب کنند. محصولات از نظر ضخامت، طول عمر و مناطق درمان مشخص شده متفاوت هستند. دو برند معروف انژکتورهای آرایشی که برای بزرگ کردن لب به آنها اعتماد دارند Restylane و Juvéderm هستند.
برای دسترسی به اطلاعات بیشتر به سایت https://www.kowsarsoft.ir مراجعه کنید.

جراح پلاستیک و متخصصان مراقبت از پوست ما در John W. Tyrone, MD, PLLC, Plastic Surgery از سالها تجربه در روش های حرفه ای زیبایی و جراحی پلاستیک استفاده می کنند تا نتایجی را که بیماران ما دوست دارند ارائه دهند. ما گزینه های درمانی متعددی را برای تقویت لب ارائه می دهیم، از جمله بزرگ کردن لب های جراحی، تزریق کلاژن به لب، پرکننده های اسید هیالورونیک لب توسط Restylane® و Hylaform، و پرکننده های آرایشی لب توسط JUVÉDERM®. برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت مشاوره همین امروز با ما تماس بگیرید. اسید هیالورونیک (HA) یک مشتق قند شفاف و غلیظ است که به طور طبیعی در بدن تولید می شود تا مفاصل، چشم ها و پوست ما را هیدراته نگه دارد. HA تا 1000 برابر وزن خود را در آب جذب می کند و آن را برای پرکننده های آرایشی ایده آل می کند. پرکننده های لب با اسید هیالورونیک، مانند Restylane® و Hylaform، یک گزینه غیرجراحی محبوب برای تقویت لب هستند.

آزمودنی هایی که تمام معیارهای واجد شرایط بودن را داشتند در مطالعه وارد شدند. پس از امضای رضایت آگاهانه و ارزیابی های پایه، یک بی حس کننده موضعی (کرم زایلاپی لیدوکائین و پریلوکائین، ساخت شرکت تهران شیمی، ایران) به مدت 45 دقیقه روی ناحیه تحت درمان اعمال شد. سپس، همه افراد با یک تزریق حداکثر 1 میلی لیتر HA در لب بالایی با استفاده از تکنیک رتروگراد، با فاصله تقریباً 1 سانتی متری بین نقاط ورودی (و در صورت لزوم در لب پایینی) تحت درمان قرار گرفتند. از آنجایی که همه افراد نیازی به درمان لب پایینی نداشتند، در این مطالعه فقط عمل بزرگ کردن لب بالا مورد بررسی قرار گرفت. تزریق HA به لب نیز ممکن است برای کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک های اطراف ناحیه دهان مورد استفاده قرار گیرد. به خصوص،

آیا می توان در دوران بارداری پرکننده لب دریافت کرد؟

درجه بندی توسط محقق، رضایت داوطلبان و بررسی مستقل عکس های گرفته شده در طول مطالعه توسط یک ارزیاب نابینا، همه اثربخشی قابل توجه این پرکننده بافت نرم HA را نشان داد. اطمینان حاصل شد که ارزیاب مستقل هیچ اطلاعی از پری لب بیمار در ابتدا نداشت. اگر دوست دارید لب هایتان پرتر و مشخص تر باشد، ممکن است کاندیدای برجسته کردن لب باشید. تزریق های تقویت کننده لب برای اکثر بزرگسالان سالم مناسب است. ممکن است کبودی و تورم کمتری در مقایسه با سایر فیلرهای پوستی وجود داشته باشد. با این گزینه که بزرگ کردن لب اتولوگ نیز نامیده می شود، پزشک از بافت خود برای تغییر لب استفاده می کند.

مقدار فیلر مورد نیاز به حجم اولیه لب و اهداف بیمار بستگی دارد. در برخی بیماران نصف سرنگ برای رسیدن به نتیجه مطلوب کافی خواهد بود. تورم و کبودی پس از بزرگ کردن لب شایع است و تحریک یا واکنش آلرژیک نیز ممکن است رخ دهد. بزرگ کردن لب ها می تواند اثرات زیبایی نامطلوب، از جمله جای زخم و برآمدگی داشته باشد، و ایمپلنت خطر جابجایی زیر لب یا شکستن پوست را به همراه دارد.

همه این محصولات به یک شکل تزریق می شوند و نتایج مشابهی به شما می دهند. همچنین باید حداقل به مدت 24 ساعت از نوشیدن الکل خودداری کنید، زیرا الکل خون شما را رقیق می کند که می تواند کبودی روی لب های شما را بدتر کند. بهتر است تا زمانی که داروی بی حس کننده موضعی یا تزریق بلوک عصبی از بین برود صبر کنید تا به طور تصادفی لب های خود را گاز نگیرید و باعث اختلال در فیلر نشوید. همچنین باید از خوردن غذاهای نامرتب که ممکن است باعث شود صورت یا لب های خود را پاک کنید به مدت حداقل 24 ساعت خودداری کنید.

مرز سرخجه برجسته شد و لب ها با استفاده از یک سرنگ پرکننده اسید هیالورونیک پرتر شدند. برای ارتباط بهتر بین بیمار و فردی که تزریق را انجام می دهد، درک آناتومی لب مهم است. آناتومی اولیه لب در این عکس از بیمار ما که تحت عمل بزرگ کردن لب قرار گرفته است، نشان داده شده است. تزریق های متوسطی که در امتداد لبه های قرمز سرخ لب قرار می گیرند برای بازیابی یا بهبود شکل لب ها استفاده می شوند و به برجسته تر شدن آنها کمک می کنند.

سطح زیرین پوست و لایه چربی برداشته شده و با احتیاط داخل لب قرار می گیرد. پیوند چربی پوست به ایجاد ثبات و استحکام لب ها کمک می کند. در مقایسه با تزریق چربی، لایه عمیق تری از پوست («درم») برای پیوند چربی پوستی استفاده می شود. چربی استفاده شده در این روش طبیعی است و به نظر طبیعی می رسد و احتمال موفقیت بالایی دارد، زیرا چربی از توتان شما برداشته و استریل می شود.
مشاهده مقالات دیگر در سایت به آدرس https://www.arka-net.ir

بنابراین، اگر هنوز در مورد دریافت پرکننده لب برای مردان سؤالی دارید، چرا با یک مشاوره غیر اجباری با یکی از پزشکان ما شروع نکنید؟ یک پزشک با تجربه شما را در انتخاب پرکننده های لب که متناسب با اندازه و شکل فعلی لب شما هستند راهنمایی می کند. اگر می پرسید چگونه پزشک و کلینیک مناسب خود را انتخاب کنید، ادامه مطلب را بخوانید. در ادامه مقاله توضیح خواهیم داد که در یک کلینیک به دنبال چه چیزی باشید. ممکن است به مدت 1 تا 5 روز کمی تورم و کبودی را تجربه کنید، با این حال، پس از یک درمان تزریقی زیبایی این کاملا طبیعی است.





:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: کلینیک زیبایی , خدمات زیبایی , تزریق فیلر , فیلر لب,فیلر چانه , فیلر زیر چشم ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: